پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118861
حضورم در بيمارستان موجب خنده رهبر انقلاب شد
تاریخ انتشار : 1393/06/23 08:15:11
نمایش : 1289
مهران رجبي درباره عيادت هنرمندان از مقام معظم رهبري گفت: در آنجا بايد به نوبت مي‌رفتيم و من هم انفرادي به حضور ايشان رفتم. بنده را که ديدند، خنديدند که شايد به خاطر سابقه طنز من است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهران رجبي بازيگر سينما و تلويزيون درباره ديدار جمعي از هنرمندان با مقام معظم رهبري در بيمارستان که وي نيز در اين جمع حاضر بود، گفت: صحبتي که با ايشان داشتم خصوصي بود و به شکل عمومي مطرح نشد.

وي ادامه داد: در آنجا بايد به نوبت مي‌رفتيم و من هم انفرادي به حضور ايشان رفتم. ايشان بنده را که ديدند خنديدند که شايد به خاطر سابقه طنز من است، شعف را در چشم‌هاي ايشان ديدم که خيلي مسرور شدم.

رجبي افزود: ايشان در سخناني کوتاه فرمودند :«بازي شما را دوست دارم و خيلي طبيعي بازي مي‌کنيد»، اين جمله کامل ايشان بود و بنده هم آرزوي سلامتي براي ايشان کردم و گفتم:«خدا سايه شما را بالاي سر من و امت حفظ کند.»

وي در پاسخ با اين سوال که آيا اين نخستين ديدار شما با مقام معظم رهبري بود؟ گفت: بله اين اولين ديدارم با ايشان بود و توانستم روبوسي کنم؛ من با آقايان سيروس مقدم، جواد عزتي، محمدحسين لطيفي و فرهاد قائميان با هم رفتيم و هر کدام به صورت انفرادي با ايشان به صحبت پرداختيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html